brióska

brióska

Bele az ismeretlenbe

2017. március 04. - adamholvagy

Bele az ismeretlenbe

Kihozták már a másodikat,

Pedig a leves íze itt van még.

Nagy a hatalma Erős Pistának

Tudom megtanultam,

Az első negyvenbe belefért.

Hogy milyen lesz a második?

Gőzölög itt az asztalon

A választ füstjelekkel adod?

Bambulok és folytatom...

De adod magad!

Az illatodért megveszek,

A tiéd vagyok, de érteni

még szótárral sem értelek.

2017. február 26.

A negyvenedik születésnapom egyik előestéjén írtam ezt. Vállalhatónak érzem, úgy mint az eddigieket is. Sokat tanultam, sokat tapasztaltam. Tőzsdével foglalkozni fogok ezután is, szerintem írással is. De a kettőnek az az elegye, amit igyekeztem megvalósítani, no azzal nem próbálkozom többet. Ebben ennyi volt, nincs több.

Lesz még hely, lesz még alkalom, ahol és amikor még írok. Úgyis lesz, ha nem férek már magamba.

Magát a blogot, mint felületet vasárnap estéig (2017.03.05) tervezem fenntartani. Utána, ha minden jól megy nem lesz elérhető!

Ádám

2017. március 4.

A bejegyzés trackback címe:

https://brioska.blog.hu/api/trackback/id/tr9012314641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása